Soul Soul.



Ja, det är bokstavligen fyllt med leksaker till taket.

Nu är äntligen kursprovet avklarat, och jag behöver inte intala mig själv att jag "måste plugga" när jag vet att jag faktiskt aldrig kommer göra det heller. Nu är det bara att luta sig tillbaka resten av tiden, shoppa alla souvenier hem som skall köpas, och försöka hinna med saker man måste ha gjort innan man åker hem igen. Such as:

Besökt följande museum: NHK Broadcasting, John Lennon Museum, Modern Art

Odaiba Onsen Park

Ta en sista crépe i Harajuku

Batting Center (Du vet, när man står med ett baseballträ och slår flygande bollar; aldrig gjort det och det ser ju så förbaskat kul ut)

Äta middag på en riktigt, riktigt god och posh restaurang

Shoppa vintageprylar i Shimokitazawa, Nakano och Koenji



För övrigt har jag gått och tänkt på Blood Ties på senaste tiden. Varför lade de ner den serien? Nu ska jag ta och läsa lite Änglar och Demoner (Hey, de är ju faktiskt spännande).

Kommentarer
Postat av: C

Jag mår typ dåligt när du säger sista gången. Usch usch

Postat av: kaki

jag fick ditt andra brev, så himla gulligt! älskade chokladen, speciellt den vita, hihi.. :)

saknar dig.. :(

kramar!

2009-03-29 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback