Sweet Paradise



/foto
Harrow

Sväng vänster vid himlen så har man Sweets Paradise. För ca 120 kr får du 1,5 timme på dig att äta hur mycket mat, dryck och tårta du vill. Välj några av de minst 20 olika tårtorna och bakelserna de har, eller smaka kanske lite av jordgubbschokladfontänen som står och rinner och bara väntar på att bli doppad i kex. Värt att besöka, för man lär ju knappast kunna äta middag efter ett besök här. 2 in 1. Bargain, säger jag! Man får dock vänta sig att köa lite granna för att komma in. Maria fick hjärtformade ögon och började nästan gråta när hon fick syn på alla godheter. ;)

Meningslös trivia: Fick reda på nu i efterhand att man spelat in Hana Yori Dango där.

Kommentarer
Postat av: Nilla

...är det där en marshamllow? tårögd



Ser.. så.. yummigt.. ut! Lycka till med flytten!^^

2009-02-10 @ 18:57:53
Postat av: echo

ah du gör mig sjuk av längtan! sluta!

Postat av: N

@nilla

Yup, en jordgubbschokladdoppad marshmallow.. ^^



@echo

Bara 10 dagar nu hörru!

2009-02-11 @ 00:50:55
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: Mörkö

åh. låter UNDERBART!

fast jag är så dålig på att äta såntdär så jag skulle säkert inte orka med mer än tre bitar. dum mage.

detdär ser löjligt gott ut.



att de såelat in hanadan kanske förklarar lite av kön? xD

2009-02-11 @ 21:29:32
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback