La Famiglia









Har hamnat i en ond cirkel där jag går och lägger mig när jag kommer hem och går upp när jag egentligen borde sova. I natt fick jag helt plötsligt lust att försöka hitta lite bilder på de gamla släktingarna. Jag har suftat runt ett tag, och detta är mina fynd... Tycker det är så sjukt intressant att fundera över att folk bärandes samma namn, samma blod ens existerat. Det känns så underligt... Undrar vad de har gått igenom i deras liv. Skulle vara fascinerade om man råkade snava på en dagbok eller något dagen man städar källaren. :)

Helt plötsligt får jag lust att träffa Phoebe...

Kommentarer
Postat av: Nilla

de två sista är lika varandra faktiskt! =O

Hur går det därborta?^^

2009-02-22 @ 17:56:35
Postat av: N

^^

Jo det går braa! Riktigt busy så hinner typ inte uppdatera. nästa vecka såå...

2009-02-24 @ 14:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback