The Lovely Bones



Peter Jacksons nya projekt The Lovely Bones är snart på biodukarna, och från vad jag har sett från trailern ser den djäkligt bra ut! Älskar att gå bio och se filmer med vacker scenografi. Det är sånt som får en att glömma bort det klibba salonggolvet och snubben bakom som sparkar i ryggen på en.

Har inte läst boken tyvärr, har hört att den ska vara rysligt bra. Kanske något man ska ta och göra medan man fortfarande har "lov"? Imorgon bär det av till Japanska Ambassaden där stipendium-proven ligger och väntar. Matten har jag ingen chans att klara (måste ha läst MA C + D minst, vilket jag inte har), men engelska och japanskan verkar kanske gå någolunda bra. We shall see, shall we.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kändes det bra?^^



Min mamma köpte boken och jag tjuvläste lite, den verkade väldigt bra.

Postat av: N

Matten var som väntat omöjlig. Skönt att man inte var ensam om att tycka det iaf... Engelskan var rena rama "this is a pen"-engelska däremot...^-^

Får se hur de bedömmer det hela i helhet..

2009-08-08 @ 20:55:37
Postat av: Meng

hoppas det gick bra!!!

2009-08-10 @ 23:33:19
Postat av: denise

åh, den vill jag se! gud vad smal peter jackson har blivit, kände inte igen honom!

2009-08-18 @ 12:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback