Welcome to the 21st century







Du tittar nu på en lycklig ägare av en Nikon D60! Jag har aldrig ägt en kamera i mitt liv så jag tyckte att var dags. Alltid har jag fått följa med utvecklingen lite långsammare än alla andra. När jag gick i mellanstadiet fick jag en freestyle. Älskade verkligen min lilla svarta freestyle över allt på jorden. Jag spelade in musik från radio på kassettband och förde det med mig vart jag än gick. De coola kidsen hade däremot CD-Spelare (Wooow, tänkte jag, skiiiiiivoor). När jag började högstadiet fick jag en CD-spelare (Äntligen, tänkte jag!). De coola kidsen hade Ipod. Under sista året på gymnasiet önskade jag mig en Ipod mest av allt på jorden. Jultomten visade sig vara givmild. Snäppet bättre finns inte längre. Jag känner att jag äntligen har kommit ikapp decenniet!

Är verkligen en riktigt newbie när det gäller kameror, så jag kommer experimentera mycket...

Kommentarer
Postat av: Nilla

du påminner så otroligt mkt om en spansk tjej som jag bodde tillsammans med förut!^^ säker på att du inte har släkt därifrån?

snygg tshirt n__n

Postat av: N

Hahah, vadåra? Vet inte, men min släkt gillar att sprida runt sig i andra delar av världen så vem vet? ;)

Tackar ^^

2008-10-03 @ 22:24:03
Postat av: Nilla

ey, har en liten fråga: vad pluggade du på gymnasiet?

Läste ett gammalt inlägg om Rom och Latin. Haha, som att läsa i en tidsmaskin.. eh... om tidsmaskinen producerade text.. istället...för att faktiskt.. transportera en till den tiden.

... hmm..

2008-10-04 @ 20:41:32
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: N

Gick inriktning sam/språk så jag läste ryska, italienska och latin utöver de vanliga engelska och svenska förstås... Hah, jag var nog den enda i min klass som tyckte Latin var kul..

Oj måste vart länge sen, kommer inte ens ihåg det haha...

2008-10-04 @ 22:59:39
Postat av: Nilla

VART gjorde du det?^^ Haha, jag läste också det i Kungsängen. Fast med vanliga franska, italienska och de andra. Hur många var ni i klassen? Vi var 6 stycken, den största gruppen på flera år. Kan inte fatta att vi hade turen att bara vi som var kompisar fick en egen klass. Vi var så mobbade XD "specialklassen"

2008-10-05 @ 09:54:27
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: N

Södra Latins Gymnasium =) citykid vettu. Man kunde läsa kinesiska också men jag tyckte att jag redan hade lite fullt upp för mig. Jobbigt nog att ha italienska ena timmen och ryska den andra. HJärnan delas i två bitar. Vi var ganska många faktiskt, typ 16 stycken eller nåt... halva klassen iaf. Hahah, tjaa språkinriktningen var/är ju lite av en "specialklass", men språk hamnar på andra plats då det finns en annan inriktning som är MER mobbad än våran.. ;) dvs Tema-inriktningen.

2008-10-05 @ 12:59:22
Postat av: Nilla

eek, kinesiska.. the language of the future... fnyser



jo eller hur, en dag med bara språk var som en inbjudan till Schizophrenas förbund. O_O'

Vi brukade få specialpass typ "ni ska alla göra det HÄR men ni tjejer behöver inte för ni är språååkare" XD men sen så hade man 5 timmar italienska i veckan >__<

2008-10-06 @ 07:39:31
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: N

Förstår mig inte på kina-hysterin. Tror knappast att folk kommer välja kinesiska över engelska. Ja, för kinesiska är sååå lätt. Latheten kommer först, och därmed även underhållningen.



Hah, låter som man har en sorts handikapp ;) Oj 5 timmar? :o Vi hade bara 3 timmar av varje språk, tror att man tog bort språktimmar från oss just som jag började...

2008-10-06 @ 17:40:45
Postat av: echo

du köpte den tillslut!:D grattis bästis<3

2008-10-06 @ 22:36:53
URL: http://scapegrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback