Arhg, she moves















via

Är de inte alldeles ljuuuuvliga? Har alltid haft en svaghet för animation, även nu när man anses vara vuxen letar jag febrilt efter nya filmuppdateringar från animatörer världen om. Första gången jag såg de onda skeletten i Jason and the Argonauts hamnande mina käkar på golvet av chock. Tankarna som simmade runt i mitt huvud var inte olikt en åskådare som precis blivit lurad av en magiker... 'Hur gör han det? Vad är tricket?' Undrade man...

Bilderna ovan kommer från 6 olika Disney filmer (2 bilder är ifrån en och samma film). Gissa vilka...

Kommentarer
Postat av: Bingel

De gamla Disney klassikerna är verkligen heliga när det gäller animation, eller "ritat", som jag brukade kalla det. Man får nästan nostalgi chockar av att se på dessa bilder!

Postat av: N

@Bingel

Ja visst får man! Får lust att ha Disney-marathon eller något.

2009-07-24 @ 12:50:48
Postat av: echo

djungelboken, törnrosa, skönheten och odjuret, askungen, pinocchio och den sista är jag tveksam på men kanske pochahontas? pinsamt:S vill tillägga också att prinsen i skönheten och odjuret är min favorit disneyprins all time, han är så jävla snygg! OCH vi ska ha disney-marathon. säg bara en dag:)

2009-07-25 @ 14:27:13
Postat av: N

Heheh nästan du...



Skönheten och Odjuret, Törnrosa, Lady och Lufsen, Pinocchio, Skönheten och Odjuret, Törnrosa, Djungelboken.



Visst, jag är på! Middag, Disney-TP och disneymarathon.. oh yeah

2009-07-25 @ 15:28:43
Postat av: echo

fasen, det var svårare än väntat:)

hell yeah, you know it girl!

2009-07-27 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback