Puck, who?





En god måltid, en bit svindyr italiensk choklad, Askungen... what more can you ask for on a monday?

Sedan jag har kommit tillbaka från resan har jag börjat agera husfru här hemma. Lagat djäkligt goda (och nyttiga!) rätter. Allt från stekt laxfile med zucchini och couscous-sallad till den där carbonaran med färsk parmesanost på som jag såg på Jamie At Home.

Så länge jag är arbetslös kommer denna blogg förvandlas till en matblogg, var så säker.

Har för övrigt 7.45 kr kvar på kontot.

Kommentarer
Postat av: ewe

matblogg låter toppen!

2009-04-27 @ 22:29:55
Postat av: Meng

Wow natta det där såg riktigt gott ut!

2009-04-28 @ 01:05:22
Postat av: N

Hah tack. Ljuset hemma är rätt så dåligt så det är svårt att ta riktigt bra bilder. Imorgon kommer nästa rätt... ;)

Postat av: C

grattis. 7+ kr.. ricke rik!

2009-04-28 @ 11:13:24
URL: http://haidianchic.blogg.se/
Postat av: echo

laga mat till mig! kom hit och fyll detta ödsliga kök med mat!

2009-04-28 @ 23:04:02
URL: http://switchbladesting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback