Iljimae på uppfart

image50

Tjaa....nu var den här. Såg första avsnittet igår, och jag måste säga att jag hade blandade känslor. Det fanns mycket jag störde mig på, t.ex. det något amerikanska (?) inzoomningar man hade på superhjälten, och som sedan upprepande viskande i natten "Det finns inget jag inte kan stjäla - för jag är Ijimae" . Något som gör att vem som helst skulle höja på ögonbrynet. Vissa scener var konstigt ihopklippt med nästa så ibland fattade man inte vad huvudpersonen plötsligt hade försvunnit ur i bild eftersom mycket information försummades. Men men, allt som allt, så antar jag väl att den ändå har en chans att kunna bli bättre. Och det hoppas jag verkligen att den blir...

Edit: Måste säga att den verkligen skärpte sig och vände 180 grader. Iställer sitter jag nu som en dreglande junkie och trycker på uppdatera på D-addicts för att se om de nya subbarna har kommit ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback