Operator, give me the number for 911!

sally


Jag har en sådan lust att slå på någon sån där old-school komedi man såg när man var liten. Någonting med Goldie, Goldberg eller kanske Crystal? (Tänkte skriva Murray också, men varken för- eller efternamnet passade inte in i bling-bling temat)  

Någon Michael J. Fox film vore inte dumt heller, jag liknar ju trots allt professorn i Tillbaka till Framtiden (Tack för den Braz). Eller ska man kanske ta och ladda ner Spin City (pre Charlie Sheen of course). Ack, dessa valmöjligheter, så lite tid. Jag hinner praktiskt tagit hem, titta på nåt avsnitt av någonting, och sedan släpa mina trötta fötter till sängen innan solen går upp och det är ännu en arbetsdag.  Suuuuck.

För övrigt sitter jag just nu och kollar på Dark Knight trivia på Imdb. Känner att jag måste ta och se om den. När jag kom ut från biografen på premiären hade min mun bokstavligen låsts sig. Det var som om någon precis hade hoppat med en motorcykel ovanför mitt huvud och jag stod stilla chockad. Så kändes det. 2,5 timmar gick som 2,5 min. För snabbt. Jag kommer knappt ihåg vad som hände. Precis som om jag var riktig full svävar bara vissa bilder framför mig, inte helheten. Vill se om den - nu!

Trivia: Visste du att scenen där Jokern klappar händerna för att håna Gordons befodran inte var skriven. Nolan uppmuntrade alla i scenen att fortsätta och sedan använda den tagningen.

Kommentarer
Postat av: Nilla

W00t? finns det något mer old-school än Groundhog day?? :P



...exakt. Bara.. spot on...



Postat av: N

Haha, den äger jag redan i min privata DVD samling. Såg den för 2 veckor sen....looooove it ~

"Hi Phil!"

"Hey Ned!!" Smack

2008-08-07 @ 09:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback