Blizzard



Oh yes. 

Nu är det visserligen flera månader tills eventet, men tänkte att man kunde ta ut biljetterna ändå, så man har någonting man kan sätta på väggen och längta till. Jag vet inte riktigt men jag föredrar nog att gå på event där man faktiskt har roligt. Många artister man går och ser live är inte så roliga live (man kunde lika gärna ha suttit hemma och lyssnat på skivorna) och det är nästan inte värt det. Det blir mer som om man går för att kunna säga att man varit där. Då kan man lika gärna spendera på något annat kul man verkligen kommer komma ihåg. Dylan Moran till exempel. Tomorrow's the day!

Hmm... Saknar de veckoliga avsnitten av Big Bang Theory. Behöver min dos av Sheldon...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Känner sån press för ikväll, tänk om man inte fattar vad han säger? :P Om han brer på extra för att förvirra oss!

2009-06-01 @ 16:57:22
Postat av: Nilla

DylanDylanDylan! ^____^b

"Hello....do you want some..gravy?"



Satt precis framför han som skrek hela tiden. =/

Postat av: N

Jaa funderade också på det! Undrar om han verkligen blev lite extra happy där efter pausen med vinet eller om det var gjort för showen.. Älskar hans hår!



Var det han som skrek "Cause we suck!" när han snacka om G20? Jag satt framför en kille som hade ett väldigt intressant garv hahah...

2009-06-02 @ 01:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback