Green Blood

Varför måste True Blood ha ett sorts mål att ha minst en sexscen eller orgie i varje avsnitt? Jag förstår inte riktigt vad det bidrar till kvalitén av serien över huvudtaget. Första gången jag började störa mig på det slutade jag titta, väntade ett tag tills jag fick lust att ge den en till chans. Helt plötsligt vart den lite rolig... på ett sånt där vassa kommentarer-svart humor sättet. Nu är jag irriterad igen och får lust att lägga av igen. Storyn är intressant, varför ta upp 2/5 av tiden i varje avsnitt för att förstöra det.

Helt inne i Green Wing by the way. Störde mig rejält på Goldielocks i början. Riktigt annoying-little-twat han var. Men nu... Att hon ens kan titta åt Gay's håll är orealistiskt. Ligger nerbäddad i sängen med en kopp te, täcke uppe vid öronen, fnittrandes som en liten skolflicka. "SHEEEEEP!"

Kommentarer
Postat av: Meng

True blood säsong två, är den bra?!

Postat av: N

Helt okej väl... tittar bara för Skarsgårds karaktär.

2009-07-22 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback