Lady Castle



Att det finns en kinesisk eller singaporiansk Ugly Betty underhåller mig inte lika mycket som faktumet att en koreansk Gossip Girl är på uppgång. Serien går vid namnet
Lady Castle, ett ganska så lamt namn ja, men sen kan man ju fråga sig hur lam är inte serien egentligen på en skala ;) Handlar som de flesta kanske vet om ett gäng rika ungdomar på Koreas Upper East-Side...

Skådisarna inkluderar bla Yoo Eun Hye (Bla känd från Coffee Prince), Kang Dong Won och Lee Seung Gi. Är inte alls haj på vilka personerna är i undantag med fröken Yoo, men det kan bli djäkligt kul det här! Jag är mest intresserad av vem som ska spela Chuck Bass jag... hohoho.

Kommentarer
Postat av: denne

fan vad snygg han till höger är! yummi, jag har blivit tokig i killar med långt hår. igen.

2009-01-27 @ 11:51:03
Postat av: echo

åh åh åh, jag älskar kang dong won! måste se (även fast jag inte är lika fan-girly över gossip girl som du)^^

Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg, det kanske kan ppigga upp dig :)

2009-01-27 @ 15:43:13
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Mörkö

haha mina vänner är galna i den serien. den amerikanska versionen. förstår inte varför. och knappast lär de uppskatta en asiatisk version av det heller xD haha.

2009-01-27 @ 19:45:46
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/
Postat av: N

@denne

Haha surprised denne, trodde inte du kunde tycka asiater vad heta!



@toda

hehe okej, är han en av dina alla asianfanatics gallery guys?



@mörkö

jadu det är lite som när OC var inne....jag följde det inte men alla mina kompisar gjorde det och var heeeelt inne i det...är väl ungefär samma sak nu typ ;) bara det att jag för ens gångs skull hängt på.

2009-01-28 @ 14:21:27
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: echo/toda

he sure is!:D

2009-01-28 @ 17:44:35
URL: http://scapegrace.blogg.se/
Postat av: denise-asianlover

lika överraskad själv, det trodde inte jag heller! haha

2009-01-29 @ 01:00:35
Postat av: Meng

Åh hon är så duktig. Coffee prince var bra men Goong bääääst!!!

2009-01-29 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback