Ingrid



Anastasia (1956) blev det ikväll. Verkligen en mysfilm om man som jag har sett den tecknade Anastasia minst 6 gånger. Hon har verkligen en sån där simpel och enkel skönhet Ingrid hon. :) Satt och läste trivia på Imdb som den trivianörd jag är, och fick reda på en massa fakta om vilka stora kändisar som var förälskade i henne under hennes "regim". Bogarts fru hade tydligen varit så avundsjuk på Ingrid och insisterade på att Bogart hade en affär med henne under inspelningen av Casablanca. Hon konfronterade Bogart flera gånger i omklädningsrummet innan tagningarna, vilket resulterade att Bogart var förbannad mesta dels av tiden.

Imorgon är det äntligen dags att flytta till mitt nya guesthouse. Jag har aldrig varit mer glad över att få kunna laga min egen mat. Kommer lägga upp en massa matbilder á la
Nilla.

Kommentarer
Postat av: Nilla

oooh! förväntansfull! Mat på bild är nästan lika bra som the real deal nickar



Den där kaktallriken btw.. O__O''

I'll pay for it's seat on the plane here.. promise!

2009-02-10 @ 18:53:57
Postat av: evelina

oh, vart flyttar du?

2009-02-12 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback