Doctor Qui



Ack och ve, den 10:e inkarnationen av Doctor Who, min f.d-crush David Tennant, har i en intervju med BBC bekräftat att han kommer att lämna Doctor Who under 2009 efter att han medverkat i 3 säsonger. Han säger att han vill lämna medan han fortfarande är på topp och ingen tröttnat på honom. Förr eller senare var det ju väntat att han skulle ta av rocken och lämna över den till någon annan, så varför inte göra det nu när timingen är som bäst. Nevertheless, I shall miss thee, David "Ten-inch" Tennant.

År 2010 återkommer nämligen Doctor Who efter ett års uppehåll (Man vill fokusera extra på manus och casting). "New-new" serien kommer tas över av min personliga favorit manusförfattare Steven Moffat (Skrivit till Coupling, Nya Tintin filmen med Spielberg, Doctor Who och Jekyll) och är känd för sin förmåga att hitta på orginella samt innovativa plots.

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha jag har massa bilder på honom, kolla bara in lite då och då :) han är Dödligt snygg !

Postat av: N

Haha har du, bara sett dina Jensen pix ;) Får väl hålla ett öppet öga jag. Jaa, sett honom i Casanova? hohohoh.

2008-11-25 @ 22:43:06
Postat av: Denise

Du borde se, om du inte sett den redan, Run Fatboy Run. Brittiskt är bäst, och han som spelar dr who (tennant?)är med i den.

2008-11-25 @ 22:45:09
Postat av: N

Va, är han? Ser på Imdb att Simon Pegg och Dylan Moran är med i den dock. Bara det är två anledningar att se den. ;)

2008-11-25 @ 23:11:50
Postat av: denise

Ja, just det, han är med i black books och inte dr who. blandade ihop dem. men jag älskar simon pegg! "hot fuzz" som är som en engelsk kopps är super. och han är brilliant i "how to lose friends and alienate people"

2008-12-02 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback