Third time's the charm


Nyheterna har varit ute ett tag nu bland alla skvallergalna Hana Yori Dango/Meteor Garden fans: Korea håller på att skapa sin version av den extremt populära och ganska så uttjatade mangan Hana Yori Dango (
Se tidigare inlägg). Vad den ska heta på koreanska och vilka som skall spela rollerna är inte helt klart än, men det dröjer inte länge till. Autistiske Rui ryktas dock spelas av Kim Hyun Joong (Som jag personligen tycker ser ut som jap. popidolen Yamapi), men det är som sagt fortfarande okonfirmerat.

Jag hittade lite förslag som fans har gjort på F4 + Makino. Vissa var lite roliga att titta på... andra mindre roliga.
Personligen föredrar jag att de verkligen kan agera framför att de har hundvalpsögon och stylish hår. Korea har ju mer eller mindre blivit kända för sina tv-dramer/telenovelas, och jag tror därför att det är fullt möjligt att den koreanska versionen kommer att bli den bästa hittills (Och förhoppningsvis den sista!).
 
koreanska hyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback