Shadow of Destiny



Dörren till stadens enda och bästa café slår om bakom mig då jag går ut på gatan och andas in den friska luften. Plötsligt känner jag någon bakom mig och jag faller ner på stenmarken. Jag försöker sträcka min hand i luften för att få hjälp men förgäves. Jag har blivit mördad. Av vem vet jag inte, och när jag vaknar igen sitter en svart varelse med röda ögon och viskar i mitt öra. Jag blir tilldelad chansen att åka tillbaka i tiden. Åka tillbaka och ändra mitt hemska öde. Ta reda på vem det är som vill mörda mig och varför. Det finns dock regler:

1. Gå inte in i dig själv, dvs ditt nutida jag. Det skapar en paradox.
2. Bli inte för känslosamt involverad med dina förfäder. Vi vet allihopa vad som hände/skulle ha hänt med Marty McFly och mor sin.
3. Tänk på konsekvenserna nutiden får av det du ändrar i dåtiden.

Jag är inte Nathalie länge, jag är Eike - the timetravelling Square Enix-wanna-be-look-a-like och jag tänker gå till botten av detta djäkligt underhållande och dåligt dubbade pc-mysterium!

Kommentarer
Postat av: Anonym

seems interesting! MYCKET!

Postat av: N

It is. Beroendeframkallande som fan! =)

2008-12-28 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback