Gaijin Invasion



Nu är allt betalandet över. Det enda som finns kvar att göra är att slå sig ner, invänta den 10:e januari. Tokyo, here I come. ~ Jag har börjat ha konstiga drömmar om hur det kommer vara. Konstigt nog var min dröm ganska så realistisk, vilket de inte brukar vara. Den här gången träffade jag en gäng människor som går i samma skola som jag gör. Vissa var roliga, vissa lite mindre roliga. Det slog i alla fall drömmen där jag kom till Tokyo och hela landet var stora kullar och dalar och folk bodde upp och ner. Själva grejjen att man åker ensam börjar kicka in nu. Rädslan, ångesten...

Meen men... Så länge kan man alltid sortera gamla tidningsprenumerationer av Världens Historia som samlat upp sig under året... :)


Kommentarer
Postat av: denise

du kommer klara dig galant!

2008-12-11 @ 18:21:45
Postat av: N

I hope so =)

2008-12-12 @ 11:32:34
Postat av: Michael

Bara du läser på ordentligt om hur du ska bo så ska det nog inte bli något probelm! Men se till så att du verkligen har någonstans att bo innan för annars kan det ibland bli svårt (åtminstånde på vandrarhem eller uthyrningslägenheter).



Historietidningar är grymma. Själv så föredrar jag "Allt om Historia", men det är en smaksak såklart :P



Lycka till! :D

2008-12-18 @ 00:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback