A Day in the Life



Dagens känslotillstånd. Shit vad jag älskar grabbarna.

"Here is a song for preteens and acidheads, surrealists and Sinatra fans, the Monkees and the Manson family." --
Alex Linhardt

Jag vill besöka John Lennon muséet i Tokyo. Det är känt att japanerna är galna i sina Beatles. Trots att engelskan i allmänhet är ungefär lika bra som en svensk 8-årings, sägs det att de flesta alltid kan överraska en med en runda Beatles-karaoke. Får Japan-News rakt in i min iGoogle, vad annars kan man göra när man sitter och nästan får lust att krossa huvudet i bordet av rastlöshet på jobbet? För att återgå till muséet. Man tar en resa genom olika rum som symboliserar olika tidpunkter i Johns liv. Allt från rebelltiden då han var liten stöddig grabb i Liverpool till The Final Room: Forever, ett vackert vitt rum fyllt med personliga citat från John, bilder, lyrics och annat som summerar hans legat till världen.

Kommentarer
Postat av: Jenny ♥

Vad är HQ? :) Jag väntar på filmen ska komma ut!!



Jag använder FinePix z10fd. U like? ;D

Postat av: Jenny ♥

Aha! Hehe.. ja jo, jag har sett den på LQ men den var bra ändå.... kunde inte hålla mig! haha.. Vet du n är den kommer ut?



Tack så mycket ;D

2008-12-18 @ 23:51:36
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Jenny ♥

Hihi yeaah, måste köpa filmen till min samling ;D

weee loooove Jun-action !!! ♥ hihi

2008-12-18 @ 23:58:53
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: denise

åh, vad fint. jag vill också. den där låten gör mig otroligt känslosam.

nu har du gjort så att jag blivit beatles-nostalgisk igen :P

2008-12-18 @ 23:59:07
Postat av: N

evil laugh

2008-12-19 @ 00:05:35
URL: http://thornbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback