Moon







/foto från ffffound

Om man skapar stor skandal när man är 80, binder fast sig runt Eiffeltornets topp och hungerstrejkar, tror ni man kanske får en chans att åka till månen då? 

Att åka till månen (eller vara i rymden i huvudtaget) har varit en dröm sedan jag började nå upp till dörrhandtag. Astronaut ville jag bli. Hade jag varit ett matematiskt geni skulle karriärstigen kanske sett annorlunda ut... ;) 

Jorden känns nästan för liten ibland. Jag vill åka ut och se bollen/bollarna från ett annat perspektiv. Om Doktor Vem faktiskt fanns, hade jag hookat för länge sedan och följt med in i telefonlådan. Well well, man kan alltid drömma... Så länge kan man fortsätta och att sitta och läsa om galaxer och string theory på wikipedia på jobbet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback