Iris



Första titten till säsongens mest omtalade (och den mest påkostade) K-drama Iris är här.

Utifrån vad jag läst om den på internet verkar den vara som en koreansk Mr & Mrs Smith, fylld med assassins och hemliga organisationer. Iris innebär drama-comeback för många kända skådespelare såsom Lee Byung-Hun (The Good, The Bad, The Weird) och Kim Tae Hee. Lägg till en känd hiphop idol (TOP från Big Bang) som spelar seriens bad guy så har man sig en hit.

Känner inte riktigt att preview visar så mycket mer än att det är mycket action, vilket är rätt så uppenbart. Men men, eftersom man hållt på med projektet länge och filmat i bla Ryssland, Kina och USA sedan november kan den ju inte suga helt och hållet... eller? En eller två koreanska serier per säsong brukar ungefär vara vad jag ser. Senaste var Beethoven Virus (som var djäkligt bra), kanske blir Iris nästa. Det får piloten avgöra.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Den verkar intressant, men har svårt för Kim Dae Hee. >___< Väldigt svårt.



Postat av: N

Har inte sett henne i något tror jag så jag har ingen direkt åsikt om tjejen... vadåra? Varför är hon miss jobbig?

2009-05-25 @ 21:19:00
Postat av: Nilla

Mest pga de reklamer hon har varit med i, men baserat på det så borda man väl dislika alla kvinnliga koreanska kändisar. ^^'

2009-05-26 @ 01:22:00
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback