Djurens Gård






Igår var nog ett typiskt exempel på svensk vårväder. Ena sekunden vart det soligt och no worries, sedan helt plötsligt kommer molnen och regnar över en. Hur som helst blev det en väldigt sen frukost på vegetariska Hermitage (inte för att jag är vegetarian men jag älskar vegetariskt) i Gamla Stan och därefter lekte Åsa och jag turister och paparazzade i Gamla Stan och Djurgården... :-) Det slog mig då jag tittade igenom fotona att Åsa har lite Liv Tyler/Arwen ögon. Damn you, beautiful girl!

Sökt en massa jobb. Nu banne mig får någon svara! Det är verkligen de mest irriterande av allt, när man inte ens får ett nej-svar, utan de bara ignorerar en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging! verkar ha varit en trevlig runda för turisterna=)

2009-05-25 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback