Beam me up, Scotty





Det måste vara någon där uppe som inte gillar mig. Det är när man är pank och halvt arbetslös som alla filmerna man vill se på bio har premiär. Simon Pegg i Star Trek (och freakiga Sylar från Heroes), stopmotion-film med skaparna från Nightmare Before Christmas kallad Coraline och sist men inte minst min nuvarande nattduksbordsläsning, Änglar och Demoner. Den sistnämnda vet jag egentligen inte varför jag läser. Kanske för att få ett avslut på det hela... Nåja, Ewan McGregor som camerlengo (personlig assistent till Påven) är alltid något som kan vara kul att se...

Idag ska det banne mig bli biokväll med Star Trek!

Kommentarer
Postat av: Nilla

John Cho John Cho John Cho!^^

2009-05-08 @ 14:27:15
Postat av: N

Haha du är då fan till de mest underliga personer... ^^

2009-05-08 @ 18:59:59
Postat av: Nilla

=O The audacity.. =P

John Cho OCH Karl Urban! swoons



Hey, du gillar ju typ samma personer, Dylan, Eddie, Simon osv =P

2009-05-08 @ 20:18:46
Postat av: N

Hahahah... Karl Urban kan jag ändå förstå liiite. Såg honom som Caesar i Xena en gång i tiden.. ;)

2009-05-09 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback