Klass 8B




Rotade bland mina gamla bildmappar från högstadiet. Fanns mycket skit och mycket fantasi. Tydligen var
Invader Zim en av inspirationerna också. Just nu har jag kommit i en ritperiod. Sådär när man är inspirerad och får lust att skapa någonting, river sönder gamla kläder och gör något nytt av det. En ny väska som man egentligen inte behöver kanske... Inget kan stoppa mig!

Sims 3 vill jag ha. Jag vill spendera en hel dag (vilket alltid betyder att man sitter en hel dag och sedan undrar vart tiden tagit vägen) med att skapa det perfekta huset och den snyggaste inredningen. Sedan slutar det med att man stänger simmarna inne och sätter eld på dem. >:)

Kommentarer
Postat av: Nilla

För den där trädgården behövde ju faktiskt en kyrkogård.. den var inkomplett utan den. =D

2009-06-04 @ 19:14:59
Postat av: N

Tja, Privat kyrkogård ÄR ju den nya interiör design trenden. ;) Vem vill ligga med en massa strangers?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback