Guld värd?



Harry Potter and the Half-Blood Prince filmen - chans till Oscarnominering?

Läste på Firstshowing att det är en möjlighet, i och med att antalet oscarnomineringar har dubblats i år. De som har sett filmen säger att de är den bästa hittils och är fylld av humor, mystik, action, spänning...yaddiyadda, ja allt det där som gör en bra film.

Med tanke på att föregående film (också gjord av David Yates) var den värsta Harry Potter filmen jag sett, var det verkligen ingenting jag förväntade mig att höra om den här filmen. Håller på att läsa om 6:an här nu i Kina så man inte glömmer bort boken efter man har sett filmversionen. Samtidigt kanske det gör att det blir ännu svårare att bli impad... Jaja, hellre att man går in i biografen med låga förväntningar och blir överraskad än att man blir besviken igen.

"Brilliantly directed by David Yates (he directed 2007's Harry Potter and the Order of the Phoenix), Harry Potter and the Half-Blood Prince is a tour-de-force that combines style and substance, special effects and heart and most importantly great performances from all of the actors young and not-so-young."  - Paul Dergarabedian

Kommentarer
Postat av: Nilla

Det kan inte vara bra om man inte ens kommer ihåg förra filmen? Argh, måste se om den!



Kommer den upp tidigare i Kina eller är det samma för alla?^^

2009-07-05 @ 17:54:10
Postat av: N

Samma datum här.. 15:e :) Men jag kommer hem den 11:e så kommer att se den i svealand...

2009-07-06 @ 13:41:23
Postat av: M i c k a

Luna är så jävla vacker.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback