Poladroid


Det är någonting med polaroidkameror! De gör alla motiv så mycket "exotiskare" och "vackrare" än vad de egentligen är. Hittade en rolig polaroid sida där man bara drar sitt egna foto till applikationen, shakar loss lite med musen så fotot framkallas och sen så vipps är det en polaroidbild! Jag är förmodligen den sista personen i världen som upptäckt sidan, meeen better late than never! Självfallet jag var tvungen att prova att polaroida något foto som låg och dammade på datorn... Resultatet är detta: Jag och Erika under Halloween :)

Kommentarer
Postat av: nilla

haha, jag upptäckte den också i förrgår! XD



från niotillfembloggen..

2009-01-09 @ 15:39:56
Postat av: Meng

Åh tack för tipset! :)

Hoppas du har det bra i Japan <3

2009-01-11 @ 23:00:57
Postat av: echo

bäst eller vad<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback