Media Art Festival










Om man råkar ha sina vägar runt Tokyo 13-15 februari borde man verkligen ta och besöka 12th Japan Media Festival som håller hus i National Art Museum i Roppongi. Gick förbi där en stund idag, och det var lite som en blandning av Tekniska- och Moderna Museet. Vet inte om man fick ta foton, men jag smygpaparazzade iallafall... Om man ser en japan göra det, borde det vara lagligt. Nästa utställning jag skulle vilja gå på är Mark Rydens (Åt Kakis vägnar) som öppnade förra veckan ^-^

På kvällen bar det iväg till Shibuya med Erika, Lina och Maria. Erika och Lina såg en modellkändis som jag inte alls vet vem det är, jag såg Ohno Satoshi i Shibuya och sen blev jag roligt nog scoutad som hårmodell av några stylister (Hej, självförtroende!). Nu är det dags att städa nya rummet dock, och kanske ta lite foton.

Dagens betraktelse: Jag vet att man kanske inte borde vara för naiv men jag har nog aldrig känt mig så trygg och avslappnad som jag gör i Tokyo. Inte för att jag varit rädd för att gå ensam hem på kvällen i Stockholm eller så, men på något sätt känns det konstigt att ens tänka tanken på att något skulle hända en i Tokyo. Folk låser nästintill inte sina dörrar här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad trevligt allt låter! Jag saknar dig Natta, har du inte tillgång till msn i Japan? Jag är så avundsjuk och glad för din skull att du följer din dröm :D

2009-02-15 @ 00:32:36
Postat av: N

Jo men ibland djävlas msn med mig här.. men jag ska försöka vara inne så ofta som möjligt. Saknar dig mee! :)

Postat av: Mörkö

åh! på riktigt, varför kidnappade du inte honom dåxD

det verkar roligt där. jag blir avundsjuk xD

2009-02-15 @ 18:33:28
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-01-12 @ 22:51:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback