Café Pause







I Lördags var det ut-och-var-lite-social kväll och därför stack jag och Martin till ett 5-års-firande-party av artsy-kafeet Café Pause som ligger i Ikebukuro. Mycket mingel blev det och trots att vi lyckades missa sista tåget blev den en riktigt nice kväll. Samlade på en massa visitkort och tips om framtida gigs och gettogethers, så det är nice nice. :) 

Den här veckan blir riktigt fullspäckad om någonting.  Söndags kom Erika, vi har kämpat oss igenom regn och vind för att kunna göra det bästa ut av den lilla tiden hon stannar här. Onsdag är det hiphop-kväll (vad gör man inte för det som är gratis), tors ska vi fira den andra Ericas kompis Lina som fyller 22, fredag är det frisör för mig och sen lördag skulle det kanske bli någon japansk hemmafest. Rasmus hade tydligen blivit bjuden av en tjej på tunnelbana och sagt till att ta med sig sina utländska vänner... Vi får se hur det där blir i alla fall...

I går vart det chillkväll hemma i rummet. Vi köpte en massa japansk godis (They sure know how to make chocolate, the japs) och tittade på E.T som inte Erika hade sett. Hur man lyckas undvika att inte se E.T förblir ett mysterium för mig...

Dagens betraktelse: Amerikaner är de jobbigaste och skrikigaste turistfolkslaget någonsin (Ganska så självklart kanske, men tycker det märks extra mycket i kontrast till japanerna)

Kommentarer
Postat av: denise

partaj partaj :)

hur har du klippt dig då?



men det där med amerikanska turister visste du väl ändå redan? tycker att man stöter på dem i alla länder man far till.

2009-02-26 @ 15:17:43
Postat av: N

Idag ska jag klippa mig.. ingen aning hur hon vill klippa.



Jo jag vet, men här är det verkligen extremt mkt...:p

2009-02-26 @ 23:29:35
Postat av: Justine

waah, jag vill till detta cafe!

och ja, amerikaner kan vi klara oss utan va...

2009-03-04 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback