Denärhärdenärhär!



Den... är... här! Tredje säsongen av min favorit psykopat Dexter! Trailern har sedan länge gjort entré på
YouTube, såg halva innan jag hastigt stängde av. Jag tror att man förstör för sig själv om man tittar på trailers, vare sig det gäller filmer eller tv-serier. 70% av tiden missbedömer man och lämnas oftast besviken (Eller väldigt få gånger överraskad). Som vanligt har jag verkligen ingen aning vad som kommer hända. Efter första säsongens dramatiska slut lämnades jag som ett frågetecken och tänkte "Jaha, men vad kommer fortsättningen handla om? Känns som de har gjort allt? Eller?", likaså efter andra säsongen. Första avsnittet har redan läckt ut på internet, men jag tänker inte se den, nej! Jag tänker vänta... njuta av den långsamt som ett gammalt vin fint nog för Påven.

Nu är det bara lite över 2 veckor kvar tills den 28:e september. Tills vidare kan man ju alltid testa och se hur stor chans det är att man själv blir en psykopat med Dexters Therapy Test. Fick själv mäktiga 54%... Undrar egentligen vad de grundar det på...

Kommentarer
Postat av: Mörkö

ehm 70%... men jag har alltid tyckt jag är snäll. xD

Sant. OCh jag avskyr att se små "smakbitar" av nästa avsnitt. Värre än lustiga huset.

Postat av: N

Oj djävlar... aja, trevligt att veta att det finns fler potentiella psykopater därute.. ;)

2008-09-12 @ 18:08:34
URL: http://thornbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback