Notiser

Joaquin Phoenix avskedar sig själv som skådespelare och tänker fokusera sig på sin musikkarriär istället. Otroligt synd att förlora honom som skådespelare, då han är en av mina favisar ändå sedan jag såg Gladiator för första gången. Nästa film han gör kommer att vara den sista.

Breakfast Club remake in the makings. Nästa år kommer det en "moderniserad" version till Breakfast Club kallad "Bumped". Har varit en nyhet för mer än ett år tydligen, men jag blev inte mindre paff för det. Chans att lyckas? Låg.

Kommentarer
Postat av: Nilla

whaaaat???

hah!... snarare som "Bummed - get ready for disappointment"... -___-



usch, usch usch usch! Nu förstår man varför alla 90-talistbarn går omkring och ser ut som kopior av varandra, 00-talet är Klonens era!!

2008-10-30 @ 02:39:59
Postat av: emelie

gillade din header! nice med de coola färgern hur gjortde du den =

Postat av: N

@Nilla

Yes, jag vet... det är sorligt.



@emelie

Tackar tackar ~

2008-11-03 @ 11:36:04
URL: http://thornbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback