Mittemellan












Julen börjar närma sig. Snart är det dags att ta fram julpyntet, förbereda julmusiken och inköpa saffran till lussebullarna, något som jag välkomnar helhjärtat! Ensam hemma filmerna, Bing Crosby, Medan du sov, middagar med nära och kära, kanelte, "What's this? WHAT'S THIS?" á la Tim Burton... Oh, Christmas how I adore thee!

Vi befinner oss i mellanstadiet mellan hösten och vinter, och därför tyckte jag att dessa ödsliga vackra bilderna av
Daniel Freytag var som skapta för att representera detta tillstånd. :)

Trätt in i en seriös klassisk musik/opera period.  Rotat bland mamma och pappas gamla samling av Debussy, Dvorak, Mozart, Shumann, Grieg, Tchaikovsky, Rachmaninov, Beethoven m.m och tycks inte kunna sluta. Men om jag känner mig rätt kommer jag återgå till vanlig 60-tals musik förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Blackadders julsaga blackadders julsaga!!! :D

fina bilder^^

2008-10-27 @ 09:05:32
Postat av: N

Hahaha, ja juste, Blackadder också! Not to be forgotten!

=)

2008-10-27 @ 09:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback