3 män och en baby

Ge mig en bakelse, för nu har Antique Bakery trailern landat på Youtube. Antique Bakery är ursprungligen en japanska manga som handlar om 4 män på ett bageri. Tackey var med i den japanska tv-serien från 2001, och nu har man gjort en koreansk live-action film på storyn. Kanske inte är närheten en Oscarvarning på något sätt, men jag har ändå lust att se den. Hur cheesy den än kan vara. Idag har den premiär i Korea, så det lär väl ta några månader innan man får tag på den i cyberspace.





Trailer

Kommentarer
Postat av: Nilla

Eek! Kim Jae Wook!! sigh

hahaha, "för att alla kunder är kvinnor". XD



visste inte att den existerade ens :S

utan dina uppdateringar skulle jag veta jota om korea, haha.. ^^

Postat av: N

Haha, är det sucket positivt eller negativt? ;)



Äh, du har väl ändå något övertag som kan koreanska och bor i Korea. Enda koreanskan jag kan är 'hej' o 'tack' ^-^

2008-10-03 @ 10:56:00
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: Nilla

Tro mig.. no advantage here baby -_- det är bara engelskan som fått sig en australiensisk polish tack vare rumskompisen.. Wanna come over for a barbie? ^^



väääldigt positivt... siiiiiiiiigh

2008-10-03 @ 16:16:46
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: Nilla

pssh, btw du kommer ha nytta av din japanska iaf! kinesiska tecken också, de tar ju över världen!



det jag kan göra på japanska är utropa saker... bara. "Coolt!" "sluta!" "vaa?" "jag förstår!"



... if you need a shouter here I am. O__O´

2008-10-03 @ 16:18:56
URL: http://eternalia.wordpress.com
Postat av: N

Haha ja jag är själv riktigt lättpåverkad när det gäller brytningar. Irländska och Göteborska är inte och leka med. Hahah, for a barbie?



Sett honom i Coffee Prince? Sheeeet vad man faller för honom där. Sina cyniska japanska dissiga remarks...



Haha noted ^-^

2008-10-03 @ 18:17:57
Postat av: Nilla

dubbelsiiiiiiigh ;)

ja, DEM våfflorna skulle jag inte säga nej till.. muahaha



Fiiiin kamera!^^

2008-10-03 @ 20:14:40
URL: http://eternalia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback