US Val 08







"I can do anything.. I was in a boyband, ok?"

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ah visst är den rolig^^



"Do not vote.....not!" XD



nu önskar man att man var amerikansk medborgare.. (dumma pappa!) ska ha valvaka :P



hey, vi kan fakea idkort och rösta, vad sägs?

2008-11-03 @ 13:47:11
Postat av: Sister Disco

sv på kommentar:

Precis, Juryn måste ju inte gilla honom. Just som att många andra människor inte gillar honom..men majoriteten verkar göra det, bevisligen. Annars hade han inte varit kvar.

Jag håller med, han kommer verkligen att nå långt, oavsett placering s'att säga.



Jag vet inte vilket jag gillar bäst faktiskt =)



snygga skor, haha.

Postat av: Nilla

btw, det roligaste med senaste Big bang MÅSTE ha varit "You can be my yoko ono"! XDXD

2008-11-04 @ 13:27:38
Postat av: N

Haha, ja det var bra... älskade också: "I'm just soo full...ahhhhg"

2008-11-04 @ 14:13:50
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: echo

haha den där var ju klockren^^ jag vill också rösta!

2008-11-05 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback