Studenten!

image54

Så börjar livet... ! Om någon hade frågat mig för ett halvår sedan hur kan kände mig gentemot studenten hade jag nog svarat: Panik eller ångest. Nu däremot, är det en känsla som är ljuvare än vilken Napeleon bakelse som helst! Känner hur friheten står vid min dörr och väntar på att jag ska ta ta emot den. Det gör jag också - glatt.

GERONIMO säger jag bara! Dags att resa och se runt om i världen! Prova på olika kulturer, språk och mat...! :)
På söndag åker jag till Paris, därefter blir det väl Italien någon runda om inte Toyko kommer emot mig fortare än förväntat.

Kommentarer
Postat av: E

härligt med optimism!

åker ni imorgon bitt eller kväll?

2008-06-07 @ 13:04:11
Postat av: N

Åkte i ottan... nu är man hemma och har lock i öronen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback