Lock, snor och sinnesro

PARIS

Då vart man hemma igen (med en halvtaskig förkyldning + lock i öronen)! Paris är en livlig stad, och jag älskade verkligen Grace Kelly utställningen som Ru, Herm och jag snubblade på. Rekommenderar verkligen att checka in om man råkar vara i närheten...
Stundvis kände jag mig lite efter då jag inte kan mycket franska alls ("Je suis un fromage"), men det var ändå en rolig resa. Träffade min brittiska kusse Phoebe vilket var väldigt kul trots att vi ibland delar våra awkward moments. Hon drar sig tillbaka till London om några veckor efter att ha bott i Paris i 6 månader. Kommer väl att besöka henne i aug om min plånbok insisterar. :)

I övrigt har jag såååå mycket bra film, tv-serier och böcker att ta igen nu under "sommarlovet" så man skulle kunna tro att det är julafton... Sommar är egentligen lika med Harry Potter, så man borde kanske läsa om 7:an eller 6:an?

PS: Last Friends är förmodligen min favorit dorama genom tiderna - period. Ep 10 var rysande bra. Ett avsnitt kvar.

Kommentarer
Postat av: E

är jättenyfiken på hur ni hade det :)

2008-06-18 @ 10:49:05
Postat av: N

Ses på fredag jöh. Tar lite catching up då =)

2008-06-26 @ 13:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback