HYD in SK



Aigoooo.... Snart är det alltså dags, den 5:e januari kör den sydkoreanska och ack så fangirliga Hana Yori Dango igång. KBS har lagt ut posters på F4 för att få folk att förbereda sig och börja poppa sitt popcorn. Jag förväntar mig inte precis en högkvalité-serie, nevertheless, jag kommer ändå checka in den. Ett positivt tecken är att regissören och producenterna har valt att följa mangan så lojalt som möjligt. Kanske får man se den mera onda sidan av Tsukasa som man fick se i den Taiwanesiska versionen?

Ruta 1. "I'm good-looking... I'm tall... I'm rich... How can you hate me?"

Asiens svar på Chuck Bass kanske.

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: länken funkar inte =)

Postat av: Mörkö

lovande. får mig nästan att vilja återuppta tittandet av den japanska versionen. har bara inte greppat charmen med hela detdär dramat. det känns ju varken roligt eller tragiskt. haha nu är jag ensidig.

2008-12-16 @ 20:47:14
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/
Postat av: N

Haha, tragiskt vet jag inte, men japanska HYD har sina moments. Den är ju lite löjlig hela plotten, men den är minst sagt underhållande att titta på =) Första säsongen iaf, andra kan gå lite i överstyr.

2008-12-16 @ 22:14:42
Postat av: Kinesen a.k.a. Meng

shitshitshit snyggging i ruta nr 1 det måste vara dao ming si va.

2008-12-19 @ 00:20:44
Postat av: N

Haha, aa det är Daoming Si... =)

2008-12-19 @ 00:47:15
URL: http://thornbird.blogg.se/
Postat av: echo

gaaaaaaaah, jag är galet pepp på första avsnittet!:D

2008-12-24 @ 00:32:26
URL: http://scapegrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback