Bath Item Gift Hypothesis



Igår var en av de längsta jobbdagarna jag någonsin haft. Gick upp 6.30, tryckte i mig lite gröt, klädde på mig och gick till jobbet för att låsa upp byggnaden. Ungefär vid lunchtid kom Esteban, vår egna Fawlty Towers Manuel, och frågade på sin spansksvenska om jag kunde jobba kväll också, vilket skulle betyda att jag skulle vara kvar till minst 21.30. Jag gav det en fundering. Hmm... ska jag hem, ta det lugnt, äta något gott och bara allmänt ha ett liv, eller jag ska jobba i receptionen i 14 timmar och tjäna big cash. Svaret blev det senare. There you have it, jag har sålt mitt själ till Gordon Gekko.

Efter jag kommit hem vid 22.30, trött i både huvudet och kroppen efter att ha spelat "jobb-Nathalie" hela dagen ville jag inget mindre än att gå och lägga mig, men så hade nya Big Bang Theory kommit ut. Med tanke på det humöret jag var på förväntade jag mig inget stort egentligen, men ungefär 15 minuter senare satt jag och garvade ihjäl mig, något jag inte har gjort på länge. Ögonblicket när Sheldon får Pennys julklapp kan nog vara ett av det bästa i BBT's historia. 
Kaley Cuoco, som spelar Penny, sa själv att detta avsnitt var det roligaste avsnitt hon spelat in hittills, och jag tycker verkligen att det syns på hennes genuina garv i avsnittet.

Äntligen fick man se Raj, Wolowitz och Penny igång igen. Det har varit väldigt mycket Sheldon på senaste tiden (Även om jag älskar honom som vilken person som helst, men för mycket är för mycket) och Penny har mer eller mindre blivit bannlyst från 2:a våningen till att spela Yoda i tvättstugan. Jag hoppas att de fortsätter att göra avsnitt såsom detta.


Edit: På tal om ingenting! Hittade en underbar hemsida för dig som också undrat vart man kan köpa Sheldons snygga t-shirts. Look no further! SheldonShirts.com. Skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa den lila Test Tv tröjan, men den är dock slut. Oh, du grymma värld.


Kommentarer
Postat av: Nilla

OMG! ^^ bra betyg alltså?



cash är bra, då kan du unna dig en heldag shopping till i Tokyo! ;)

2008-12-17 @ 15:48:43
Postat av: N

Yesh, money buy thing. money good. =)

2008-12-17 @ 20:17:10
Postat av: echo

leader, vill du se avsnittet med mig? inget BBT utan dig<3

Postat av: N

Jorå, that i can do. Ska jag komma över eller kör du en runda hem till moi?

2008-12-18 @ 18:55:33
Postat av: echo

kom till ma casa imorron vettja!:D

2008-12-20 @ 01:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback