Willy Wonka? Johnny Wanker.

Burgess

Jag känner för att se en bra film men jag vet inte riktigt var jag ska börja. Ska man ta en gammal klassiker från kanske 50-60-talet, eller ska man kolla på en ny film som man egentligen borde ha sett men inte har? Eller kanske en härlig komedi?

Har spenderat hela dagen hemma och tittat på Extras klipp på youtube. Det är något som jag tyvärr missat tidigare och nu tog igen litegrann. Inte visste jag att Orlando Bloom medverkar i ett klipp där han spelar sig själv som en pompös och Johnny Depp-hatande player. Inte heller att den då 17-årige Daniel Radcliffe framträder i pojkaktig scoutuniform och försöker få till sig ett ligg varje gång kameran inte rullar. Överraskande underhållande! Andra gäster såsom David Bowie, Ben Stiller, Ian McKellen, Kate Winslet, Gordon Ramsey, och George Michael är också med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback