Jonathan Ross Show

Usch, vad jag älskar Jonathan Ross Show. Han är förmodligen den bästa, och roligaste "tonight-show" hosten någonsin. Han är väldigt rak när han vet att han kan vara det, och samtidigt ändå väldigt sympatisk som person. Det är ganska ovanligt med såna hosts. Jay Leno (Som tyvärr ska pensioneras 29: maj 2009) och Ellen DeGeneres är andra favoriter.

Vet inte om det berodde på att jag såg den mitt i natten, men jag garvade så mycket att jag fick tårar när jag kollade på intervjuerna Jonathan Ross har gjort med Doctor Who och West End-stjärnan John Barrowman (Och Andrew Lloyd Webber). Han är som ett barn: nyfiken och smått grov ;)



Del 1



Del 2 (Slutet av denna del gjorde att jag nästan dog av syrebrist)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att du skrev om vad du gjorde 080808 kl 08.08 ;o) Skrivit och länkat om det nu! phu



Rösta gärna på helgens bild i min blogg ;o)

www.mumari.se/2008/august/rosta-pa-helgens-bilder.aspx

2008-08-11 @ 08:41:57
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback