Pop! Goes my bored heart

image26

Jag önskar att jag kunde säga att jag gjorde något produktivt under lovet, men då skulle jag ljuga. Inte ens tittade man på bra filmer, utan fastnade med ett antal sappy chickflicks som tex 13 going on 30 eller Music and Lyrics.
Ingen av dem var vidare bra (Nästan plågande dåliga), förutom att Music and Lyrics hade en av de bästa anslagen i film jag har sett. Jag menar, vem tycker inte det är kul att se dryga Hugh Grant sjungades 80-tals style i vita tajta kläder och en scarf? ;) Scenen med tjejen i korridoren kan ju inte bli mera 80-tals musikvideo än så.

Obs! Titta inte på denna om låtar lätt fastnar på ditt huvud, för då slutar det med att du ser den ca 30 gånger som jag...

.

Kommentarer
Postat av: D

Hahaha! Man vill ju nästan se filmen bara för det där. LOL!

2007-11-09 @ 18:11:33
Postat av: Andrea

Ehhh, shit. Jag o Maria fastnade Så badly på denhär när vi såg filmen.. Det är inget skämt, man kan verkligen se den här videon om och om igen!
Låten sätter sig på hjärnan! POP!

2007-11-20 @ 15:14:44
Postat av: Nilla

Haha! Såg om den förra helgen, den låten visar att världen är redo för ett nytt 80-tal! för oss som missade den största delen av det!

2008-08-04 @ 12:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback