Smygreklam

Jag skulle bara vilja göra lite smygreklam för Facebook.com, som egentligen är en community precis som alla andra. MEN! Till skillnad från många andra när man har nicknames som sexygurl_87, använder man till riktiga namn. Kan låta lite läskigt, men det är samma för alla. Anledningen till denna lilla smygreklam är att jag tack vare den, hittat släktingar jag inte visste existerade och jag har kommit i kontakt med några i London. Det är förstås lättare att söka på ett efternamn man är ensam om i hela världen istället för Larsson eller något sånt. Men det är alltid kul att kanske hitta gamla kompisar man inte träffat på länge på Facebook eller liknande, för de flesta har ju Facebook, konstigt nog.

Kommentarer
Postat av: K

Låter läskigt! :P Vet inte om du sover? Vågar inte ringa..! Vi måste ses innan skolmutt börjar! Kram på di!

2007-08-12 @ 23:44:33
Postat av: alice

är detta natta i språklatten?
Iaf, en liten fråga: vad heter filmen som är längst till vänster längst upp på din sida liksom där rubriken sitter..??
xxx

2007-09-04 @ 10:42:41
Postat av: Denne

MEn Natta, skriv nåt nytt nu då! KAnske om filmklubben...?
Jag håller med om att Facebook är bra. Men nån konstig kille med samma efternamn som jag har skickat en friendrequest. Han kanske tror att vi är släkt, men det tror jag bestämt inte!

Postat av: natta

Haha, shit här har man inte varit på ett tag. Fy på mig!

alice: Det är Jean-Baptiste Maunier från Les Choristes...en av mina favvofilmer =)

Denne: Haha, scaary....joo ska börja skriva nåt här..

2007-10-15 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback